Hvor mange nordmenn er vi?

Vet om meg og Petter iallefall… Meld dere pÃ¥ her. Kjekt Ã¥ vite.

God Helg! Første øl’en gÃ¥r nÃ¥ :slight_smile:

I’m in! :wink:

Har jobba på en ny versjon av bug-nordic - på tide å gå hug-nordic?! :slight_smile:

God helg ja!

halla petter! hug-nordic ?

haiku prosjektet har virkelig tatt fyr de siste mnd… kan jo snart bruke det…
Litt tidlig Ã¥ erstatte noe annet ennÃ¥… men det kommer seg veldig.

Har ikke bootet haiku, beos eller zeta på noen uker/måneder nå, men følger da fortsatt på hva som skjer. Haiku-partisjonen ligger klar til bruk på PC-en min :slight_smile:

Har drevet å kjørt Haiku under VMWare, men det er bare skuffende i forhold til å installere det på ekte hardware. Heldigvis har Haiku veldig god støtte for min laptop! Jeg vil si at jeg snart ikke merker store forskjellen mellom å kjøre Haiku og BeOS (når det gjelder fart og følelse) - og det er vel målet i første omgang! :slight_smile:

PetterHJ: Hva slags laptop kjører du Haiku på?

Selv følger jeg bare med på Haiku utviklingen foreløpig. Brukte mye BeOS på slutten av nittitallet. Savner litt å programmere mot BeOS APIet så det bør jeg vel gjøre noe med :stuck_out_tongue_winking_eye:

senikk wrote:
PetterHJ: Hva slags laptop kjører du Haiku på?

Har en Dell Latitude D600. Her er en del informasjon jeg har lagt ut om å kjøre BeOS/Haiku/Zeta på den: http://laptop.bug-nordic.org/laptop.php?id=1

Masse andre laptoper på den siden også. Kan være litt utdatert. Nå har vi jo også akuratt fått drivere til Intel Pro Wireless 2100 (jeg har bytta til 2200).

Takk for lenke :slight_smile:

nordmann_haiku++;

EHm well… could you be so kind to add a translation in English for lesser polyglots around?

This thread is a hold-over from the old phpBB forums.

At one point there was an experiment to setup different forum areas for different languages/nationalities to use for native-language discussions about Haiku. It was very short-lived, and decided that it wasn’t a good idea as very few people would be capable of moderating such a system.

The existing threads were all moved to the “Off-topic” section at that point.

Norsk her og :stuck_out_tongue:

Neimen, hei, her var det jo kjentfolk. Petter, vi har snakket en del sammen på BUG-Nordicforumet og IRC en gang i tiden, det samme med Ghostride, vel. Humungus, deg har jeg faktisk hatt gleden av å møtt personlig en gang i tiden, jeg vet ikke om du husker en tynn liten spjæling som kom for å låne Gobe på TG i 1999 eller 2000. :slight_smile: Trivelig å se dere alle her.

Vi sees vel rundt omkring!

Thomas

Her er en til.
Nei, jeg er egentlig ikke akkurat nordmann, men jeg bodde i Norge i seksten år og snakker norsk flytende. Hvor enn jeg bor i verden oppfattes jeg som utlending. Men det plager meg ikke, siden det er sant.
Jeg bor nå i England og studerer tysk og russisk (blant andre).

Norsk ja :slight_smile:

Jag är er bästa granne, Svensk :wink: